sandra 60år

Hej och förlåt mig för tystnaden på bloggen men jag har varit i huset i furunäs och har då inte haft tillgång till data. Så, vad gör man när man är utan dator? Det är inte lätt kan jag lova. Men som tur är så lånade jag en bok av emmaw idag så jag har läst bok. Vilken jävla 19-åring ligger och läser bok en fredagkväll? Jo jag. Medans mina polare är på fest så läser jag bok.

Men jag tog mitt förnuft till fånga och for iväg till min manliga kompis sebbarn. Vi bara chillade tills jag skjutsade han till hans andra manliga polare och jag själv for till isse. Men isse är inte hemma, han är på fest som alla normala ungdomar. Jag självser på nyheterna, det här blir ju bara värre och värre!!!!

Jag och sebbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback