right now

 
Jävligt dåligta webcambilder men såhär har jag det just nu.

Det gick väll bra att jobba idag.... men 12-21 känns så jääävla länge alltså!!! jaja när jag slutade for jag på direkten hem till isse och tog en skön dusch och tog på mig myskläder. Så jävla skönt!! Nu har jag tänt ljus och dricker pepsi max. Har julstämning för det är snö på marken och jag har köpt doftljus med "vanilj" och "äpple & kanel"-lukt. Nu när jag tog webcambilderna är jag livrädd att isses kompisar ska komma in och kolla på mig när jag poserar, dom är nämligen i rummet bredvid.

Snart kommer isse hem och då ska jag vara blodigel på han. Fyfan vad jag saknat honom. Har inte sett honom sen igår kl 14. Och har sovit utan honom i två nätter och det har känt som två år. Det enda som är jävligt surt är att jag ska upp sex imorgon............. men får iallafall spendera lite tid med honom ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback