Rebecca Stella

 
 
Hejhej nu är jag hemma i mitt hus i furunäs. Har sett project runway fan va bra de är. Jag brukar aldrig kunna se nånting för jag blir så jävla rastlös men nu satt jag fan klistrad. Dom skulle göra coctailklänningar av material från clas ohlson och en del blev så jävla fantastiska. Har ätit omelett också och det var INTE IGÅR. Förut kunde jag inte leva en dag utan omelett men nu har jag inte ätit det på några veckor så de var kul.

Nu ser jag jag Rebecca Simonssons nya show och hon är så cool och snygg och fin och bra. Jag älskar fan henne och hoppas hon älskar mig. Nu ska jag städa, duscha, fixa mitt hår, se julkalender och julpynta. Idag är jag glad igen det känns bra

 
 
HÄR kan ni se det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback