project runway furunäs (kommer inom kort)

 
Efter många om och men har jag landat hos isse. Skulle åka med när fanny skulle fara men jag blev tyvärr glömd i hemmet. Tur att jag har världens bästa pappa som kom tillbak och skjutsade sin förstfödda. (alltså jag, fast han födde inte mig det gjorde mamma men ni förstår vad jag menar) Nu ska jag se kvällens avsnitt av project runway. Jag älskar det. Väntar på att isak ska komma hem gör jag också, han är och hämtar en tuta i kroksjön (ehhh??:P). Är så exalterad för att jag ska få träffa honom, krama honom och lägga ett öga på honom. Det där sista är ett internskämt som jag och min kompis emmaw ofta använder. Det kommer från en dikt jag fick en gång där en mening löd såhär: "du är det finaste jag någonsin lagt mina ögon på". Hur ni hur äckligt det låter?? Att lägga sitt öga på någon??? nej tack sa jag. 

Aja project runway väntar på mig, kanske like bra att isse är borta för han gillar det inte lika mycket som jag hihi.

Okey one day your in...... and the next day..... your out!!!!!! (I'm out of here)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback