ONSDAG

Morning my friends. Idag försökte jag kliva upp halv 7. Det gick inte så bra, men fick mig upp vid halv 8 iaf hehe. Idag måste jag tänkta positivt och sluta vara höst-deprimerad. Mitt bästa tips är att skita i hösten helt och hållet och istället gå direkt över till vintern. För  vintern = JUL. Och jag älskar jul. Så idag har jag börjat dagen med att se mysteriet på greveholm, äta soppa och dricka julmust. Så nu känns mitt liv lite bättre. Funderar på om jag ska julpynta men det kanske är lite väl tidigt ? Fast det tycker inte jag. Skulle vilja fara på Rusta och köpa allt dom har. Jag älskar Rusta på julen

Isse är och jobbar & jag ska iväg till stan nu. Kommer fan frysa ihjäl då jag måste gå dit fyfan


 
 
Inte så kul outfit. Men jag måste vara neutralt klädd idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback