ögonfransar

 
Ögonfransar är ju typ det viktigaste för att man ska vara fin. Man kan se ut hur som helst annars bara man har en fin ögonfrans så är man snygg. Hehe nä skoja men det är jävligt viktigt för mig. Jag har alltid haft långa ögonfransar, hittade en bild från 2008. Jag älskar att jag har en blogg, annars skulle jag aldrig haft en bild på mina ögonfransar från 2008. Iallafall så var dom väldigt långa och täta på den tiden. Nu har jag råkat ut för några olyckor med ögonfransböjaren... jag har slitit bort ca 33 % av min ena frans-rad. Och det var ett jävligt bra tag sedan men det verkar aldrig växa ut. Jag gjorde samma misstag i somras men tillslut växte dom ut igen. Nu verkar dom inte vilja göra det. Så jag funderar på att köpa ett sånt där svindyrt serum som tydligen ska funka. Skulle vilja ha till ögonbrynen också för jag har verkligen INGA ögonbryn + att dom är baserade på ljusa hårstrån. Så utan smink ser jag inte frisk ut kan jag lova.

Har nån av er provat nåt sånt??? vad är bäst?? funkar det?? plz help


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback