natti

Jag är så jävla trött nu, men fastnade på stardoll. Ja jag spelar fortfarande stardoll. Och nu fick man 100 gratis stardollars för nyligen blev det 200 miljoner medlemmar. 200 miljoner?? fattar ni?? Dom jävlarna som skapade sidan måste vara miljardärer. Jag undrar hur mycket dom tjänar per dag..... för det finns alltså 200 miljoner dumma ungar (bla. jag) som lägger in pengar där för att köpa saker som egentligen bara är en bild på datorn. 

Men nu ska jag se hela sverige bakar och sen sova. Issepisse har inte kommit hem än men jag orkar inte vara vaken mer. Fast jag har sett poltergeist och borde vara vaken och rädd. Men nää nu ska jag kolla på kakor och sen sova. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback