my favorite place in the world is next to you

 
Min fina, mysiga och förkylda pojkvän ?


Idag var jag på stan som jag berättade för er mina vänner. Det var sådär pga. min strikta ekonomi. Finns så mycket jag vill ha som jag tror NÄSTAN skulle vara värt att döda för. Menmen fick ju med mig två nya överdelar så jag är nöjd och glá. När jag hade shoppat mötte jag upp isak som hade köpt en hårolja för 349kr (det hade inte ens jag gjort men jag ska prova denna olja med nöje hihi) och vi for hem till honom. 
 
Nu har vi ätit och det är dags för OPERATION MYSKVÄLL. Så nu ska jag tända ljus och ta fram julmust. Men blir nog en ganska tidig kväll då vi båda jobbar imorrn hej då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback