mitt favoritprogram

Nu har jag nyss ätit middag och sett halv 8 hos mig, de är det bästa programmet jag vet. Varje dag väntar jag exalterat på att klockan ska bli halv 8 för det är så himla bra. Det innehåller allt jag älskar - humor och god mat och efterrätt. Det bästa i hela programmet är Helge, kommentatorn. Han får allt att bli så himla kul. Åhh jag längtar redan till imorgon då det är dags för ett nytt avsnitt! Och nästa vecka är det halv 8 hos mig i skellefteå!!! det ska bli kul att se. Tack och hej det här var serietips med saandrali istället för emmaawi men snart är emma tillbaka med ett nytt tips. Håll i er

Nu ska jag kanske orka gå på coop för att köpa en nödlösande hårinpackning, men det kändes jäävligt jobbigt. Är trött och vädret är ju INTE kul... men sen ska jag se det nya programmet "småstadsdottringar.", det kan bli intressant och jag hoppas jag får vara med i nästa säsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback