min datorär trasig

 
Uppdateringen ligger på minus jag vet. Men har haft fullt upp och för det andra SÅ HAR MIN DATOR GÅTT SÖNDER. Jag är ett emotionellt vrak.

Nu håller jag på stressa ihjäl. Ska på Willys med Sara och Emma och sen till sjöbotten där vi ska laga tacos till någrak killar. Med andra ord våra pojkvänner och husbonden. Sen myser vi där ikväll i badtunna och på fast mark. Så jag vet inte när vi hörs nästa gång tyvärr. Eftersom vi iallafall sover där och sen vet jag inte när jag har tillgång till en dator igen. Fucking shit att den är trasig. Men kul ska jag ha iallafall fast jag är lite ledsen. HEJ DÅ Ha en bra fredagkväll mina vänner ?
 
 
Dagens tråkiga outfit. Men jag vet inte vad man har för outfit i sjöbotten så jag kör på neutral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback