LÖRDAG

Gamla bowlingpics

Igår var jag och bowlade med emma, wille,sara, chrille, isse & berka. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om bowling. För ibland går det bra då är det kul och ibland går det jävligt dåligt då är det faan inte kul. Men igår var det medelkul. Det gick ganska dåligt och jag hade jävligt ont i magen men jag har roliga kompisar då är det kul.

Efter bowling for jag och min prins hem till honom och såg xfactor. Min prins är den bästa prinsen i världen. Idag skulle han upp 9 för att fara och fiska. Fiska!! fyfan!! Det är ju fan istid nu!!. Men jaja hoppas han får fisk då ska jag grilla den till middag och bjuda in vännerna. 

Nu har jag ätit köttfärssås igen det är kanske min favoritmat. Fast den måste vara gjord av min mamma. Dricker en kopp kaffe sen ska jag ta med mig emmaw in i en skog och upp på ett berg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback