life's a bitch men jag krigar den bitchen

 
 
Har världens jävla deprisson i nuläget, beror troligtvis på hösten. Försöker att inte påverkas men det är ju omöjligt
Har jobbat hela jävla dagen, var uppe kvart i 6 och har jobbat delad tur.
Har absolut ingen ork till nånting. Orkar inte stiga upp ur sängen för att ta bort sminket. Beror delvis på att jag jobbat men mest på att jag är så hungrig att jag mår illa. Men läste en gång i en tidning om nån modell och hon sa att hon äter portioner lika stora som hennes handflata och att man aldrig ska äta fem timmar innan läggdags. Det där med handflatan är ju omöjligt, fattar ni hur lite det är?? Men det där med fem timmar inann läggdags sitter stenhårt i min skalle. Skulle inte ens äta en gurkbit.
 Saknar mina kompisar, en dag utan kompisar gör mig galen.
 Har så jävla jävla mycket ångest inför framtiden att det nästan är olidligt.
Saknar Isak. Och det lär jag ju få fortsätta göra då han jobbar eftermiddag, jag jobbar förmiddag och jag har ingen bil.
 Jobbar imorgon 12-21 och det är ju typ värsta tiden. Man hinner inte göra nåt före och man hinner inte göra nåt efter för då börjar jag 7 på tisdag. Eller vilken dag det nu är i övermorgon. 
 Jag ska byta sängkläder men det känns så jävla jobbigt


Nu ska jag försöka minska på min depression. Jag har ju iallafall en flanellpyjamas, ska lägga mig i en nybäddad säng med världens skönaste filt, ska försöka hitta en sovkompis i form av ett kattdjur, ska dricka lite pepsi max och se "the world according to Paris".

Sen ska jag sova och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback