jag vill ha sommar

 
Idag saknar jag sommarn nåt så gud förbannat. Hur fan kunde det bli vinter såhär fort??? För nu är det ju fan vinter, helt vitt ute och det snöar............

Idag försökte jag vakna i bra tid men det var inte lätt att stiga upp. Min säng var så jävla skön och varm + att det är ganska stelt att sova i en flanellpyjamas, man kan typ inte röra sig så jag kunde inte stiga upp. Men till slut gick det iallafall. Nu ska jag snart till jobbet där jag ska befinna mig till klockan 21. Det känns inte så kul. Men på fredag är det löning och då jäävlar blir det kul. 

Nä nu ska jag göra matlåda sen GÅ till jobbet i kylan...... vi hörs kanske ikväll hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback