jag lever & min dator också

HEJ, JAG LEVER OCH MIN DATOR LEVER.  Pappa laga den!!! Pappa är min idol, han kan laga allt och han är alltid glad. Han är den enda jag känner som är glad kl 6 på morgonen.

IALLAFALL har haft en bra tid i sjöbotten. Igår var jag, Emma och Sara på willys för att handla mat till en tacos. Det var inte lätt, det är fan svårt att veta hur mycket man ska ha av allt. Men vi lyckades jävligt bra måste jag säga. Efter handlingen for vi till Erik där vi började laga mat åt grabbarna. Sen åt vi och alla var nöjda och glada. Vi gjorde även en efterätt som bestod av chokladmousse med crisp. Den serverade vi till xfactor och efter det badade vi badtunna. Jävligt skönt. När blodet kokade gick vi in och såg skräckis på teven innan alla gick och la sig. Halv 1 låg alla och sov typ hehe. Det låter som att vi är gamla vuxna par som hade en middagsbjudning. Enda skillnaden är väll att vi har finare bikinis.

Idag vaknade vi i god tid och ba chilla. Mot lunchtider ställde vi flickor fram resterna av tacosen och ropade sedan på killarna "nu är det mat". När alla var mätta och belåtna for Isak, William, Chrille, Erik och Jimmy ut och fiskade. Jag och Emma städade då hela huset. Nu låter det ännu mer som att vi är gamla par

Jag kom iallafall nyss hem och ska äta kyckling nu. Har tyvärr inga bilder för jag tänkte "de ger inget jag har ändå ingen dator" MEN DEN FUNKA ju yeey:D Så jag bjuder på en fin men gammal bild från midsommar på mina tjejer som jag spenderat dygnet med
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback