I say jeg kaller deg for elskede.

 
Oj vilken stor bild, men de är väll bra hihi. En bild på när min älskade steker korv och potät


När isse kom hem från jobbet for vi på coop, lekia och sen hem till hans syster för bus med barn. Vi var där ett tag tills vi åt middag med isses pappa och sen skjutsade han hem mig för ett tag sedan. Jag är sällskapssjuk och det är inte så bra - fanny får lida. Vill va me isse.... saknar han redan. Ibland är det jobbigt att vara kär i världens finaste kille. Men bara när jag måste vara ifrån honom.

Nu ska jag iallafall gå med ebba och de var inte igår kan jag lova, men jag har mina anledningar. Hon är jobbig och jag fryser alltid. Ska ta på mig alla kläder jag kan hitta.. jag förstår inte hur jag ska överleva vintern...

Sen ska jag se BSF och chilla, sen försöka sova tidigt, börjar 7 imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback