Halloween

Snart är det halloween. Jag hatar halloween för då måste man dricka alkohol och man måste klä ut sig. Det största problemet är ju utklädnad...... För man vill ju helst inte slösa pengar på något som man ska använda en jävla gång. Men nu har jag iallafall suttit och spanat runt lite och hittat några jag skulle kunna tänka mig vara:

Helst skulle jag vilja vara Dobby, Gollum eller Harry P. Helst harry P men vi har inte så lika hår tyvärr. Jag har mer likt med Gollum. Min dröm är att jag och Isse ska ha matchade gryffindoor-kappor. Och då menar jag inte bara på halloween utan även i vardagslivet.

Här och Här kan ni se förra årets alternativ men tror absolut inte att någon av dom är aktuella i år.

Nu har isse kommit hem så ska göra pussattack på han hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback