godnatt med ett glas vin

Alora alora!! Sandrisen här och jag är pigg som en mört. Varför blir det alltid så?? Man är dödstrött hela dagen när man jobbar och tänker hela tiden "direkt när jag slutar ska jag hem och sova" men nu när jag är hemma är jag pigg och redo för fest. Konstigt det där. Men gick iallafall bra att jobba ikväll och sen for jag för en snabb träff med två av dom bästa människorna jag vet på den här planeten, emmawi och evewa.

Nu ska jag se solsidan och sen försöka sova, börjar 0645 imorrn så det är nog bäst så. Saknar isse gör jag också, hela tiden. Har nästan inte sett skymten av honom i helgen då jag bara jobbat.

jaja vi hörs imorrn

 
Jag och eve ikväll. Vi tog ett glas vin och bjöd upp till dans. Hhhaha näääää en bild från magge som inte är helt 100. Började tänka på magge och hur mycket jag skulle offra för att vara där just precis just nu. Kom fram till att jag skulle kunna offra min förstfödda. Skulle så jävla gärna vilja vara där nu alltså!!!

godnatt var det ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback