fuck butterflies

Hej på er mina små måsar. Idag har jag jobbat 0645-15 som sagt, då jag slutade for jag raka vägen hem och hoppa i duschen och sen for jag iväg till tandläkaren. Jag älskar att vara på tandläkaren. Är det någon gång jag känner mig riktigt älskad så är det där. Dom älskar mig för att jag har så jävla bra tänder, det har jag ärvt av min mor. Jag har aldrig haft ett hål och ska aldrig ha ett, det är ett av mina mål här i livet.

JAJA sen for jag hem och åt min favoritmat. Jag funderar på att leva på avokado och tonfiskröra livet ut. Jag längtar redan tills imorgon då ska jag äta det till frukost, igen. Nu sitter jag och chillar ett tag. Så jävla skönt att äntligen få chilla lite, jag har bara jobbat hela tiden. Om ett tag ska jag nog till isse, men nu är han och tatuerar sig som vanligt. Jag gillar inte när han tatuerar sig för då smörjer han med kräm hela tiden och är krämig vid läggdags. Sen råkar jag också alltid skada honom på hans "öppna sår med bläck i" som han kallar det.  Men det gör inget att han är krämig för jag har saknat honom så ?

Imorgon är jag ledig och jag ska sova så jäääävla länge och sen läsa bok resterande timmar av dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback