fredag & snart julafton

Såhär ser jag ut idag, blach n white. Byxor från gina och tischa från turkiet. Älskar tischan, den har en stor döskalle uppbyggd av diamanter och vapen. Allt som behövs för en lyckad tischa.

Fredag idag och som jag längtat!! Lönen har varit det enda jag sett fram emot i mitt liv. Men näää nu har jag lyckats sabba upp det som vanligt så det blev ingen lön för mig idag. Självmord eller självmord står därför på "att göra - listan" för idag. Nä skoja jag överlever.

Idag var jag uppe före fan för isak skulle fara och fiska med polare. Men när dom farit gick jag och la mig igen och såg halv 8 hos mig och hela sverige bakar. Då blev jag skithungrig och åt köttfärssås. Nu har jag gjort mig klar och ska möta upp polaren och golaren emma på stan. Skoja gumman du är ingen golare.

Vi höres lite senare för nu ska jag börja traska, ha en bra dag golare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback