eyeliner

 
Goodmorning people. Friday today och det känns väll jävligt bra för er vanliga människor. För mig känns det dock som en söndag för jag börjar 07.00 imorgon. Men söndagar är ju inte helt fel heller - mysdagar.

Imorse klev jag upp tidigt som fan för att åka hem med isse när han skulle och jobba. Men jag somnade om igen och nu har jag duschat och gjort mig i ordning. Och jag har använt mig av en eyeliner därför tog jag bilder på mig själv på toan hehe. Ni kankse inte ser nån skillnad för det gör inte jag heller på bilderna. Fula bilder btw. Hatar att bilderna blir spegelvända på iphone.... jag är mycket fulare spegelvänd

Nu ska jag skriva tidsrapport, dricka kaffe (äntligen, har varit utan i två dagar förutom sebbes rester) och sen hitta en outfit för dagen. När isse slutar ska han hämta mig och sen ska vi på stan. Min älskade isse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback