Doris

Hej på er jag är uppe i ottan men det är för att det snart är jul. Nej skoja det är för att jag var tvungen att komma hem med bilen. Men snart är det jul på riktigt och då kliver jag alltid upp typ 7 under hela månaden. Men än är vi inte riktigt där, just nu är det höst och jag är deprimerad. Det var jag igårkväll så jag hade jättesvårt att somna....

Just nu ligger jag i sängen och pussas med min Dora. Vi har inte haft så mycket tid till varandra på senare dagar och det gör mig lite ledsen för hon är verkligen min ögonsten. Jag älskar henne så mycket och hon älskar mig. Men vi har  börjat glida ifrån varandra då var har rätt olika intressen. Jag gillar att shoppa, vara med kille och vara med kompisar. Hon gillar mer att vara ute i skogen och jaga och det är inte något jag älskar precis. Men jag ska iaf försöka följa med henne nån gång så kanske hon kan följa mig på stan eller nåt.

Nu ska jag pussa på Doris och sen hoppa in i duschen. Jag är tyvärr orolig för att det inte kommer finnas varmvatten för då kan jag lova att jag avlossar en kula mot min skalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback