dagens o

 
Hello friends. This is how I look today, I wear a skirt and a collagesweater. Jävligt skönt, som en mysklädsel fast lite finare. Tröjan är ganska ny från gina och det är typ den skönaste jag äger. Så ett tips till alla er där ute i cybervärlden - köp collagetröja på gina. Finns massor med olika färger och tryck och dom kostar endas 199kr

Idag har jag sovit ut, sen fixat mig och ba chilla. Trodde typ att klockan var 1 men den var visst snart 3 :O . Väntar på att isak ska komma hem från jobbet och då jävlar ska jag krama honom som en pyton. Igår blev han borta längre än planerat för det där med tutan, och när han kom hem var jag sur och trött hehe. Så vi hann inte vara med varann igår heller............... så nu ska jag äntligen krama på honom. Vi hörs later guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback