dagens look

idag hade jag ställt väckarn på typ.. halv 9 eller vad de var så jag skulle kunna ligga kvar i sängen och läsa bok. Läsa bok är så sjukt underskattat. Nu har jag iallafall fixat mig och ska gå in till stan. Prio ett är en ögonfransböjare då min nuvarande gjort mig till "sandra franslös" som min kille så fint kallade mig...
 
 
Såhär ser jag ut idag. Igår hade jag en ful-dag då jag kände mig så jävla ful, hatar såna dagar. Men idag har jag nytvättat hår och en blus (som egentligen är en klänning) som jag älskar. Den ger mig former som jag egentligen inte har, förutom bröst tyvärr.  Förut hade jag väldigt stora tissar men dom är ett minne blott tyvärr. Jaja finns inget som inte går att lösa med pengar hehe.

Nu ska jag gå iallafall, tyvärr så kommer mitt nytvättade hår bli förstört pga. snön..... måste leta mitt paraply

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback