dagens black n white outfit

 
Såhär ser jag ut dagen till ära. Svart och vit precis som vädret är varenda jävla dag. Iaf så gillar jag kombon mellan kostymbyxa och sporttröja very much.

Idag sov jag till halv 10 sen har jag bara gjort kul grejer som sminkat mig, ätit lunch och sett mysteriet på greveholm. Åt nyss lunch alltså och jag fryser så jäääävla mycket efter varje gång jag äter. Det är fan plågeri. Jag har googlat mycket på detta och alla säger olika, men förmodligen är det att all energi och blodet far till magen och att jag äter för sällan. Men det är fan ett helvete, tycker det är skitjobbbigt. Ehhh ja jag vet inte varför jag skriver om detta hehe men nu vet ni iallafall en intressant grej om mig - jag fryser oerhört efter matintag

NU tänkte jag städa lite så inte isse dödar mig när han kommer hem. För hade jag kommit hem till detta hade jag dödat honom hehe. Då kanske jag blir varm också he jdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback