Bilder från igår

 
Hahhaha nääää ja skoja det här är inte från igår. Det här är från en fest från mig och vi var väldigt stolta över våra bacardi breezers, det var första gången vi köpte såna och lämnade våra hemmagjorda häxor hemma. 

Har tyvärr inga bilder från igår pga. att min kamera tydligen är på viking hehe. Träffade han som jobbar där på klubben och han sa att jag hade min kamera där. Det är inte ok skulle jag säga eftersom jag har en del olämpliga bilder på den... Inte på mig naken men alla bilder från magaluf, turkiet OSV. Herregu måste hämta den imorrn.

Iallafall så igår jobbade jag till 21, sen var det raka vägen hem som gällde för att göra mig i ordning för fest. Sen for jag till zacke där alla var i full gång. Sen for vi på allstar och efter det for jag hem till min pojkvän. Det var det bästa på hela kvällen hihi. Men det var iallafall kul att festa med polarna och gå på klubben för det var inte igår som man brukar säga (fast det var ju det men ni förstår vad jag vill säga med talesättet). Men nu kommer det dröja innan jag dricker alkohol igen. Jag drack 4 cider och ändå vaknade jag i morse och behövde spy? Är detta ett skämt? tänkte jag. Hade inget att spy förutom cola light, en bit kalvsylta och sen lite galla. Vill ni ha mer detaljer är det bara att ringa eller skicka ett sms. Nej men seriöst alkohol är fan inte min grej. Fattar inte hur jag kan ha blivit så känslig ? Förut kunde jag dricka en kvarting utan att spy. Men det kanske bara är ett tecken på att jag håller på bli en mogen kvinna.

Imorse vaknade jag med min finaste, äntligen fick vi ligga kvar en stund och ba kramas. Det är inte ofta vi får det. Men nu är han självklart på jobbet......... jag hatar när han jobbar eftermiddag. Då hinner vi bara vakna, sen far han och jobbar, sen hämtar han mig och då kan vi typ se lite teve sen måste vi sova. Jag måste få honom uppsagd så jag kan ha honom för mig själv

Men jag har det rätt bra iallafalll just nu. Är hemma hos isse, har ätit lunch, ser beck och ligger med täcket i soffan. Bakisdagar är ändå rätt bra. Nu ska jag dricka pepsi och läsa bloggar. Gud vad långt det här inlägget blev och alla som orkade läsa allt får 20 kr.

Hej svej vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback