zalando


Jag fick nyss det här erbjudandet i mailen, det passar ju mig som handen i handsken och därför känns det lite creepy. Är det någon på zalando.se som stalkar mig??

Iallafall så är det 20% på jeffrey campbell skor fram till den 14 november. Jag har typ aldrig varit inne på zalando men dom hade ju jäkligt bra utbud, iallafall på jc skor. Idag tänkte jag faktiskt att är det något jag riktigt behöver så är det fler skor. Jag har inte många vinterskor. Och jag skulle vilja ha några extrema som kan lyfta upp en hel outfit. Dom med nitar här uppe hade jag INTE tackat nej till, jävligt balla. Tyvärr har jag inte 3345 kr över i nuläget. Men kanske i ett annat liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback