Vill inreda och ha raskatt

 
Fyfan vad jag längtar tills att flytta till en egen lya och inreda den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska inte ha en enda ful pryl och allt ska vara från chanel, missoni, rusta eller H&M home. Tyvärr så har jag i dagsläget inte ekonomin som krävs. Sen skulle jag måste ändra livsstil och det känns ju jobbigt.. skulle aldrig kunna shoppa eller dricka redbull. Fast det kan ju vara värt att ställa in med sånt. Fast det skulle ju tillkomma andra kostander också... jag klarar mig ju inte utan bil och sen måste jag ha en likadan katt som Kim Kardashian.



Har ni sett lilla Mercy??? Det sötaste jag någonsin lagt mitt öga på ? Nä nu måste jag seriöst gå ut med mitt eget, betydligt fulare djur, terriern ebba. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback