Torsdag

Redan torsdag??? OMG = oh My god. Inte omgående som min mamma säger. Igår somnade jag som en stock, med min katt Bullen på armen. Jag älskar att sova med honom, han vill alltid skeda och hans mysiga kurrande är som en vaggvisa för mig. Imorse hade jag dock jävligt svårt att kliva upp, blir alltid så när jag sover hemma.. Tror det är pga att min privata kudde är så jäävla skön ! Men jag tog mig upp och till jobbet iallafall. Nu är jag på toan och her på deodorant. Evelina W, jag behöver dig så vi kan påminna varandra om att använda deodorant. Något jag saknar är att bo med kompisar, vi hade så himla kul i vårat rum i Magaluf. Det roligaste var när vi lurade varandra att vi sett varandras "privata delar". Det kanske inte låter så kul men jag börjar skratta när jag tänker på det hihi. Nu har jag snart prov önska mig lycka till. Längtar till lunchen för jag har med mig så himla god mat: skinka och mögelost. Det är en Jättegod kombo. Efter jobbet ska jag till stan för en middag med tjejerna ! Ibland älskar jag att leva. Som ni förstår blir det dålig update här idag men vi hörs ikväll!! Hugs and Kisses, Saandrali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback