SVAREN DEL 3

 
 
 
 
Svar: Imorgon är jag en tjej på 19 och ett halvt år EXAKT !!
 
 
Svar: näää inte varje dag. Men typ nästan! För jag tycker det är skitkul att sminka mig hehe. Och utan smink ser jag ut som en unge från ett polskt barnhem. Jag är ett ljusbarn in i grunden så har inga ögonbryn och inga ögonfransar. Så ja oftast har jag smink


 Svar: Nej helst inte. Träning har aldrig varit min grej, tex så har jag hatat idrott sen förskolan. Gillar inte att svettas hehe



 Svar: Heheee jag tror jag avstår att svara på den här frågan. Nej men pengarna försvinner fortare än dom kommer. Jag älskar att shoppa. Alltså ÄLSKAR!! på riktigt. Men nu måste jag börja spara pengar så jag någon gång kan flytta ur mitt familjebo

 
 Svar: Faktiskt så finns det ett speciellt tillfälle. Det var på ungdomsmottagningen när jag skulle fixa ppiller för andra gången. Då fick jag klart för mig att jag gått upp 15kg och att jag var på gränsen till fetma. Det var ett litet wake up call. Sen tyckte jag att hon sa det på ett så dumt sätt så då tänkte jag "nu jävlar ska jag visa henne". Fast jag har inte visat henne tyvärr för vi har inte träffats igen



Svar: Jag mår fint tackar som frågar. Besatt är jag ju inte men är ju ganska sträng när det gäller vad jag äter och inte. Och nog skulle jag vilja tappa nå fler kilon hehe



Svar: Jaaa jag har faktiskt slapp hud, magen är värst. Och bristningar får man ju om man går upp i vikt fort, och eftersom jag gjorde det så har jag ärr av bristningar som aldrig kommer försvinna tyvärr. Eller den dagen jag blir ekonomiskt oberoende ska jag ta bort dom med laser. Nu låter det kanske som att jag är ett hängslapp med massa bristningar men så extremt är det ju inte. Men tack för dom fina orden fina du ?



Svar: Hola Amigo. Detta stämmer tyvärr inte även om jag önskar att det vore sant. Jag tror du tänker på filmen "The Woman" Som jag berättade om att jag sett i vintras. Den filmen kan du se om du vill, du blir dig aldrig lik igen.


Svar: Nej jag är heterosexuell i nuläget iallafall


Svar: Jag använder en från åhlens egna märke som man blir ganska ful av. Men den är billig och effektiv. Ni kan gärna komma med tips på bra bus:ar till bra pris


 
 
Svar: Självklart skulle jag ställa upp på en idol-bild. Men ibland blir det så mycket när alla vill ta bilder, speciellt när jag är hungrig och trött. Så ibland hoppas jag ni är förstående om jag inte orkar vara med på en bild. Men jag ska sjävklart göra mitt bästa för att göra er läsare nöjda.


Svar: Mina favoritfilmer: Alla Harry Potter, svenska ungdomsfilmer är ju jättekul också och sen HUNGERGAMES  fast det är bara för att jag läste alla böckerna och älskar Katniss och Peeta. Men om du ska bjuda mig på myskväll hoppas jag du vet att jag är lyckligt gift med min make Isak. Så det blir inge "se film" utan då måste vi se film på riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback