SVAREN DEL 1

 
 
 
Svar: Den här frågan är troligtvis ställd av min mor. Jag är hemma just nu så ni får passa på att pussa på mig ordentligt men inte för mycket för jag är trött och lite arg.

Svar: En mycket bra fråga som jag har ställt mig själv flera gånger. Det finns så många olika goda såser att man ibland inte blir klok. Snackar vi varma såser är det nog mögelostsås som tar priset. Men även mamma sås med soltorkad tomat, grönpepparsås och svampsås är några favoriter. Svampsås åt jag för första gången i förrgår de var gott. Snackar vi kalla såser är det lite svårare för där ändrar jag mig ofta. Förut älskade jag vit kebabsås och hade det till allt, till och med till omelett, men nu har jag slutat gillat det. Som tvåa i mitt liv komme rydbergs vitlökssås men den har också kommit lite i skymundan nu för tiden. Nu gillar jag bäst rydbergs orientdressing. Speciellt blandat med sönderbränd tacokyckling, de är jättegott.
 

 
 
 
Svar: Jag hoppas det för dom var så fina på halloween. Sen skulle jag vilja se små Kim JR och Kanye JR. Och helst av allt skulle jag vilja dö och sen födas på nytt som deras dotter. Då skulle jag ha pengar och stora bröst. Allt man behöver skulle jag säga


Såhär såg Kim och Kanye ut på halloweenparty det här året. Sjöjungfru och sjöman ?

 

Svar: Ska jag vara ärlig vet jag ingenting om Syrien. Jag vet inte om det är ett land eller en sjö. Joo skoja jag jag vet att det är ett land och skulle gissa på att det är ett arab-land. Och är det ett arabland kan jag säga att jag inte gillar läget. Araber är inte kloka. Sorry om någon syrisk arab skulle läsa det här men jag tycker bara ni har lite fel syn på livet.



 
Svar: Oj svårt att säga då alla bra grejer är det inte jag som köpt hehe. Men skulle jag säga nånting så är det nog mina jeffrey campbell skor vid namn "perfect" dom har varit mina bästa vänner hela sommaren. Sen mjukisbyxorna jag köpte i turkiet... they are wonderful. Och sen är dom inte skitfula heller som en mjukisbyxa brukar vara och det är ju bra. Och sen hungergames-böckerna. Så. jävla. bra
 
Ett av mina bästa köp genom mina 19 år.


Svar: Nutidskrysset var aldrig min grej i skolan, jag är inte så bra på att hänga med i vad som händer i världen. Så när jag fick den har frågan visste jag inte att det var ett nytt val på g och jag hade aldrig hört talas om nån Romney (men rodney från big brother vet jag mycket väl vem det är). Men nu har jag sett lite på nyheterna när det har varit den här stormen och då hörde jag att Obama var riktigt schysst och bra så därför tror jag han vinner.

 
Svar: Jag har inte så mycket bilder på mig själv med 30 extra kilon för jag avstod helst från att vara med på bild, speciellt helkroppsbilder då finns det inte en enda. Och att gå ner just 30 kg har ju tagit ett tag men då har jag jag ju inte försökt hela tiden heller. Jag gick först ner typ 25kg sen gick jag upp nästan 10kg igen förra vintern fyfan. Det är bara nu på senare tid jag kört helhjärtat. Och det är klart jag äter kalorier annars skulle jag kanske vara död om jag bara åt typ salladsblad och gurka, men försöker ju hålla det på en bra nivå och sen äter jag typ inga kolhydrater. Kul att jag kan va inspo, kramkram på dig med ?

Det här var bästa bilden jag hittade och där vägde jag inte ens som mest. Sen är det ju svårt och se då jag aldrig använde åtsittande kläder. Men jäklar vilka pattar jag hade




Svar: Jag hatar att träna. Jag har typ svett-fobi, hatar svett. Och har alltid hatat alla sporter och gympa har varit det värsta jag vet. Det gäller ju att hitta något som passar än själv, för dig kanske det funkar men jag trivs bra med att bara gå promenader och att äta en lite striktare diet. Det jag äter tycker jag ju är gott och hade nog inte varit lyckligare om jag åt nåt annat. Jag trivs och det funkar bra så tänker ej ändra nåt. Men kul att du hittat nåt som passar dig=)


Svar: Nej jag tror hon är psykiskt störd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback