Svar:

 
 
 
 
 
 
 
Svar: Det är något jag absolut ska försöka tänka på, och tack min ängel ♥
 
 
 
 
Svar: Det här var en svår fråga må jag säga. Man bör ju försöka att inte döma någon bara pga. utseende. Men är det inte helt omöjligt att iallafall inte bilda en uppfattning när man ser en person? Sen kan man ju få reda på att den uppfattningen vara helt och hållet fel om man lär känna personen. Men nä skulle inte säga att jag är ytligen eller fan jag vet inte nu är jag trött och virrig



Svar: Vi träffades genom kärleksparet Sara.H Och Chistoffer.J. Sara är ju min kompis som ni vet vid det här laget och chrille är isaks kompis och granne. Så vi träffades på så vis och sen slog det gnistor och flammor om oss och vi blev kära och nu väntar vi vårat kärleksbarn. Nej jag skoja bara hihi.


Här är vi just nu i soffan - kramas


Svar: Förhoppningsvis aldrig för jag vill helst inte bli tjock igen jag passar inte i det




Svar: Mitt hår är ungefär 15%äkta. Jag är ett äkta skandinaviskt barn bestående av blonda tunna fjun. Det gillas inte av många, bara hitler och han lever ju inte ens. Kroppen har jag fått kämpa med, ätit mindre, mindre kolhydrater, inte småätit, rört mig mer.. ja de vanliga för viktnedgång skulle jag säga.





Svar: Jag får den allra mesta inspon från bloggar! Läser aldrig ett magasin, är det en tidning? Läser iallafall aldrig tidning och på stan brukar jag bara se pensionärer. Dom som inspirerar mig mest är nog victoria, my, angelica. Typ!!





Svar: Oj tack så himla kul att du gillar mig:D För nu gillar jag dig med fast jag inte vet vem du är.




Svar: En svår fråga... jag läser så jävla många. Men kanske dom jag nämde tidigare som jag brukar få inspo ifrån och sen såklart  therese som är min gud. Och kanske rebecka hon är söt och uppdaterar hela tiden



Svar: Ingen från skellefteå är speciellt bra på uppdatera och det gör mig sorgsen. :'( Men gör endå ett tappert försök till att läsa bla. klaras, cissis och fridas. Söta och rara tjejer som gärna kan uppdatera mer så jag kan läsa om deras liv

Svar: Jag jobbar på ett äldreboende so use you'r fantasy
 
 
Svar: Det är väll helt ok men kanske inte min drömyrke precis

Kommentarer
Postat av: Frida stenlund

Så gullig du är!!! Ska försöka uppdatera mer..

2012-11-08 @ 01:18:35
URL: http://Fridastenlunds.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag har länge funderat på hur gammal du är? Haha

2012-11-08 @ 13:53:17
Postat av: Klara

Wohoo min favvobloggare läser min blogg! Nu blir det uppdatering så det ryker om det ;)

2012-11-09 @ 00:55:53
URL: http://klarahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback