SISTA CHANSEN

 
1 November idag, en månad kvar till julkalender!!!! Längtar ihjäl mig. Btw mamma och pappa, eftersom jag inte äter choklad tror jag inte en chokladkalender skulle vara något för mig, istället har jag sett en på the body shop för endast 1200 kr som jag gärna vill ha. =) Tack på förhand.

Idag hade jag kanske tänkt fixa någon slags maskeradklädsel till morgondagen men jag tog på mig att jobba istället. Vet inte om det är ett bra val då jag kommer vara fulast på halloween men jag tjänar iallafall cash. Cash is king. Men det känns lite sådär att inte ha någon klädsel om jag ska vara ärlig, jag är alltid sist ut. Och jag hinner ju inte köpa nånting idag då jag jobbar hela dagen. 10-19 jobbar jag, jättekonstig tid! Men ganska bra tror jag.

Min dag har sett ut såhär: Vaknade med mitt finaste lilla får, isse. Han skulle och jobba så åkte med han hem till furunäs, skjutsade pappa till jobb, duschade, åt avokado och tonfiskröra och nu dricker jag kaffe. Fyfan så gott. Har varit utan kaffe i två dagar och detta funkar inte längre jag behöver min dagliga dos. Annars så tänkte jag ställa en fråga till dig isse: vill du gifta dig med mig?? Skoja bara det jag egentligen skulle fråga är om jag gnisslar tänder på natten? Svara gärna via sms eller på min stardollsida. För jag har så ont i huvet när jag vaknar och min tandläkare frågade om jag hade det då sa jag nej. Nu när jag börjar tänka efter säger jag ja. Så du kan ju gärna säga till om du har någon erfarenhet om mina tandvanor på nätterna. Love you

Nu ska jag först pussa på min katt doris och sen sminka mig. Kommer vara dött här på sandrabloggen idag då jag jobbar men därför kan ni passa på att ställa de sista frågorna i frågestunden HÄR
 
 
 
Eller klicka på bilden. Sista chansen nu då så svarar jag på frågorna i helgen. Ställ gärna många frågor så jag har något kul att läsa på jobbet idag. Måste bara säga att ni är så himla snälla och fina och rara mot mig. Jag trodde jag skulle få massa dumma frågor men alla är så snälla. Det kanske är för att det är jul snart och ni önskar er nåt av mig i julklapp. Det är inget jag kan lova er tyvärr för jag har inte så bra ekonomi.

Nu är jag i en stressad situation, jag hamnar ofta i stressade situationer pga. datan. och pga. att jag har så mycket tankar i hjärnan som gärna vill komma ut på min blogg. Se bara på det här inlägget. Jag skulle bara säga "hej jag ska på jobb fråga på min frågestund" men så blev det såhär långt. Jag ursäktar mig.

Vi får höras sen ikväll men det kanske blir sent för jag funderar på att fara till solarium eller fara och köpa biljett av sebbe. Btw ska ni på folkparken?? Jag haaatar fest på folkparken. Jaja nu måste jag på riktigt dra mig härifrån hej då vi hörs ikväll ;) flört flört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback