saturday

MORNING!!!!! Lördag och fan va skönt. Jag ställde ändå väckaren på halv 9. Att kliva upp tidigt är mitt kall i livet, jag gillar det jättemycket. Det gör inte min pojkvän dock hehe.... Men så jag har hunnit duscha (rakat benen för första gången det här kvartalet) & ätit frukost. Nu ska jag klä på mig och åka in till stan för att köpa förnödenheter till kvällens partey. T.ex. ögonfransar, (på tal om detta så har mina egna börjat växa ut, dock går det jäävligt sakta....) nagellack och en bh så man kan ha öppen rygg och inte får jättesmå tissar i som min nuvarande. Min jag har på mig nu är verkligen inte push up, jag skulle säga push in. Inte kul.

Jaja nu ska jag fara, vi hörs lite senare ♥


Visste ni att Betty Boop var en av mina idoler ett tag när jag var liten? Hade dock ingen aning om vem hon var fram tills nyss då jag googlade hehe. En seriefigur helt enkelt, en ganska ful en. Men skulle vilja ha hennes gröna klänning ikväll, sparkly and nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback