Sandra Lantbrukarn Lindahl

Ja tja. Har gått bra att jobba idag, fast det känns så länge när man jobba 12-21. Sen har jag varit ensam och det var inte så kul. Men jag överlevde iallafall, fast med nöd och näppe för jag höll på svälta ihjäl. Men nu har jag kommit hem i säkerhet och ätit avokado och tonfiskröra, de är fortfarande min favoritmat.

Sen har jag sett halv 8 hos mig med farsan och fanny och nu ser jag "livet från andra sidan" eller vad fan de heter och det är ganska kul för det är en rolig bög med där. Jag väntar på att duschen ska bli ledig sen ska jag lägga mig och läsa och mysa med en kissemåns.
 
 
Har inga bilder så bjuder på en bild från i somras. Jag saknar sommar, sol och dagarna på bondgården. Skoja med det sistanämnda för många dagar på bondgården blev det ju inte vill jag lova. 
 
Vi får höras imorrn istället kanske för nu har inte jag tid med den här jäävla bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback