Sandra Gidlöf Falk (mitt nya namn)

 
TJooo har landat hos min boyfriend nu. Äntligen har jag fått lägga mig i en soffa, dricka en redbull (sorry mamma jag köpte en redbull du kan få 16kr inklusive pantavgift sen) kura in mig i en skön filt och tända massa ljus. Det är de här jag har väntat på hela dagen typ. Har bara två problem: 

1. Det är slut toalettpapper och redbull gör mig jävligt kissnödig

2. Mitt hål i örat har blivit grovt infekterat eller nåt????? Min örsnibb är typ 5 gånger så stor, är varmt som fan och jag tror det kommer vätska ur det. Bra att ni blir informerade om detta va?? Det tycker jag. Undra varför det blivit såhär?? Har aldrig haft problem med det här hålet!!!!!!!! Och detta suger för jag kan inte vara utan örhängen, får så jävla konstig huvudform om jag inte har örhängen.


Nu ska jag se nya Johan Falk och måla naglarna. Faan så bra dom nya Johan Falk är!!! Se dom om ni inte gjort det ännu. Sen ska jag invänta samtal av min far och skjutsa hem honom från hockey om de behövs. Jag älskar när det är hockey, ingen trafik i stan och inga köer på matvaruaffärerna! Snart hoppas jag min pojkvän kommer hem så vi kan pussas (en annan anledning är att jag får toapapper). Hugs and kisses from me sandrali

P.S så dåliga ni har blivit på kommentera hallå??? jag har blivit jättebra på blogga och detta är tacken!! :'(

Kommentarer
Postat av: sebbe

hej jättebra och fin blogg. hörs

Svar: Hej Tack Ja
Sandra

2012-11-22 @ 21:43:04
Postat av: Madeleine

Johan Falk filmerna är bäst! Såg den sista för nån dag sen och det kändes väldigt ledsamt! haha

Svar: Jaaaa dom är så bra:D Haha förstår det! Jag har bara två kvar och är redan ledsen..
Sandra

2012-11-23 @ 11:04:38
URL: http://iphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback