quelle ' heure est-il

Alora. Första dag på jobb gick bra och dagen gick snabbt må jag säga. Hade turen att åka med farsan hem men något jag måste införskaffa mig är en egen kärra. Är det någon där ute som vill sälja en till mig kommer jag köpa den med glädje. Maxpris 2000 för det är de enda jag har på mitt sparkonto.

Så nu är jag hemma och ska äta middag. Sen ska jag lägga mig i solariet fyfan så skönt. Jag brukar ju hata att sola men när man inte gjort det på typ två månader börjar man ju sakna det. Och något jag saknar ännu mer är lite färg på min bleka kropp. Jag känner mig 49 ggr snyggare med lite färg på stjärten. Sen vill jag bara vila som sagt, arbetslivet tär på en. Så jag ska läsa bok, se dokumentär på trean och pussa på min älskade och finaste pojkvän. Hörs!!

Solariet - något jag älskar att hata

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du fått jobb?

Svar: xzakt
Sandra

2012-11-12 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback