portkod 1321

 
Om ni har lite att göra denna natt så tänkte jag komma med ett serietips. Portkod 1321 heter den och är jättejättebra. Ni kan se den på svtplay om ni klickar HÄR. Serien handlar om två tjejer som går på samma skola men inte gillar varann så mycket och sen blir deras föräldrar ihop. Och föräldrarna vill vara på en romantisk semester tillsammans och då måste tjejerna bo ihop. Jag tycker den är jättebra men tyvärr så är avsnitten typ 10 minuter långa... Både Mause från hiphip hora och Ville från livet enligt rosa är med. Ville som till och med har ridit på min häst så man kan ju nästan säga att vi är gamla bekanta. På bilden är han till höger bakom mig. Mause är till vänster om tjejen med rosa tröja, han var ganska olik sig där. Han har tränat väldigt mycket sen hip hip hora-tiden kan jag lova.

Tyvärr har jag sett alla avsnitt så jag måste vänta tills på tisdag då det kommer ett nytt avsnitt. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte göra ett inlägg om din häst? Det skulle vara kul att läsa :)

Svar: hihi okej de kan jag göra;)
Sandra

2012-11-04 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback