paljettben

 
Köpte dom här idag, har längtat jävligt länge på att dom ska komma ut i butiken och nu ÄNTLIGEN hade dom kommit. Så nu ska jag klura på hur jag ska matcha dom i en vardagsoutfit. Kommer jag på nåt OK kanske jag har dom imorrn och då kan ni få se.

Det här med planera outfits är faktiskt jobbigt. Jävligt mycket tid och planering går åt till det. Och jag hatar dom dagarna man inte har något nytt plagg eller har matchat plagget på alla sätt som går. Hatar att ha samma outfits flera gånger. Det här är vad som kallas i-lands problem och då ska man tänka på barnen i Afrika och då kanske man förstår att det inte gör något att matcha samma tröja och byxa två gånger. Men jag tror att barnen i Afrika känner samma för såhär går ju dom flesta människornas tankar:

1. Outfits
2. Mat
3. Sömn

Nej nu måste jag verkligen sova hej dåå (eller egentligen se dokumentär om konstiga föräldrar men sen sova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback