Ny Måne

Ikväll har jag haft en mysig hemmakväll med familjen i ursviken, det är inte så ofta det händer. Men det är ju mysigt när dom är glada på mig och jag har varit snäll. För nu har jag varit snäll och inte kört för mycket bil eller "lånat" icakortet. Det är dom felen jag oftast gör i familjen.

Sen har jag varit ute på promenad med ebbahunden, det var inte igår. Det var kallt och jävligt men jag hade en ny mössa så då gick det lite bättre.


 
Nu ser jag new moon på femman!!! (fast det var visst eclipse fick jag veta, tur jag har koll) I love the twilight-saga. Det är nog det fulaste ordet jag vet, alltså "twilight-saga" med det engelska uttalet. Jag har duschat och tagit på mig flanellpyjamas och myst ner mig i fåtöljen med en ullfilt och nu känns livet ganska bra faktiskt. Förutom att ull kanske inte är mitt favoritmaterial för det sticks. Nu fattar jag hur Lotta på bråkmakargatan kände när hon var tvungen att ha en tröja i det här materialet !!! Det är ju fan barplågeri.. synd att inte BRIS fanns på Lottas tid.

Snart ska jag lägga mig i sängen och läsa "Breaking Dawn from the twilight-saga" Sen ska jag sova ensam utan min kille Izze och det är ju inte så kul. Ska kolla om jag har någon katt till godo. Hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback