maison martin margiela h&m

 
På torsdag släpps H&Ms samarbete med maison martin margiela. När H&M har en gästdesigner så är det oftast fula kläder till dyra priser och denna gång är inget undantag. För vem faan vill gå klädd i ett täcke? Eller en clutch som ser ut som ett karamellpapper som brukar sitta på äckliga godisar? Inte jag iallafall. Men oftast brukar det ju finnas några godbitar. Bodyn är på något konstigt sätt väldigt fin. Fast det liknar en naken kvinnokropp med en ful bh på, men jag gillar den endå. Och silverpaljettisarna tror jag också är en winner. Det jag gillar mest med kollektionen är skorna med transparenta klackarna! 

Men som sagt överlag så var det skitfula saker till jävulska priser så för mig blir det nog inget köp hehe.... HÄR kan ni iallafall gå in och kika på hela kollektionen. Fast jag varnar er, man tror att man är med i en skräckfilm när man kollar runt, det är jätteäckligt och läskigt ljud i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback