lördagkväll

 
Ikväll har ni allihopa förmodligen varit på fest. Det har inte vi. Istället träffades vi på Coop Forum för att inhandla rekvesita till kvällens stora händelse: pepparkaksbak. Så vi har bakat och dekorerat pepparkakor, druckit julmust och lyssnat på julmusik. Så himla mysigt har vi haft det med varandra. När vi var klara med några pepparkakor kom isse och hans polare hem så vi bjöd dom på pepparkakor också. Så nu är alla snälla och glada.

Nu har emmorna nyss åkt iväg och vi resterande chillar i soffan. Snart ska jag sova för jag är jättetrött. Fast egentligen måste jag läsa bok så vi får se om jag måste göra det först.

Vi hörs imorgon natti natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback