Löning idag som sagt..

 
 
Ursäkta mig för dåliga bilder men nu är ni ju vana

1. Tischa med  väärldens snyggaste rygg. Det är alltså ryggen ni ser om ni inte förstod. Döskalle, glitter och paljetter. Allt som behövs för att göra en flicka lycklig.

2. Kofta i fin modell, har alldeles för lite koftor och det är ju inte så bra när jag fryser 97% av dygnet.

3. Lite småkrafs. Bland annat en paljettbh. Jag vet inte vad som hände men jag var tvungen att köpa den. Kul och fin tycker jag. Och sen är det dubbleextremepush på den så till och med jag får en cleavage. Det enda sorgsna är att jag har mindre bhstorlek nu än när jag var 12 år..... Också köpte jag en matchande trosa. Matchande underkläder är så jääävla lyxigt och underbart. Det är inte ofta jag har detta utan de mesta av mina underkläder består av trosor som jag fått av mamma i namnsdagspresent. Så dom är väldigt gamla och fula och i barnsliga. Sen har jag några som jag fått på senare år och dom är i storlek L.. Inte aktuella längre. Oj nu tappade jag tråden och började prata om min troslåda, det var inte meningen. Tillbaka till bilden, där hittar ni även örhängen, helt regulara som är bra att ha som fan. Speciellt för mig eftersom jag får konstigt huvud utan örhängen, som sagt. Också är det ett nagellack, en god doft och guds gåva - redbull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback