Livet som en fattiglappär lugnt för jag är van


Livet som en fattiglapp är lugnt för jag är van, och jag kommer från en fattig trakt utanför stan, där vissa folk är maffia dom skjuter som fan,

Att jobba gör mig helt slut. Kanske för att jag sover typ 5h / natt. Tur har jag min bff redbull som ger mig vingar. På bilden kan ni se mig i nuläget. Sitter nyduschad hemma hos mitt hjärta. Han ligger i soffan och tur det så han slipper se mig i det här skicket. Jag har ju sagt till er förut att jag har stora ögonlock som jag ärvt av min pappa, nu förstår ni nog vad jag menar. Något som jag också ärvt är "beteendet med ögonlocken". Alltså att dom blir extremt hängiga vid trötthet.

Nu måste jag fixa håret och se kvällens avsnitt av halv 8 hos mig. Sen vill jag fort som fan i säng å sova. Herregud jag har inget liv längre. Har inte träffat mina kompisar sen i lördags och det är nåt så extremt vad jag saknar dom. Jag vill ju helst veta vad dom gör varenda sekund...

Jaja vi höres kanske idag igen eller imorrn om ni har tur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback