inte längre gravitationen som håller mig kvar på jorden

Gårdagen var mycket trevlig men dödsdagen (idag) har varit mindre rolig. Den började på värsta sätt, drömde så jävla mycket mardrömmar. Sen vakna jag typ klockan 6 som jag alltid gör när jag druckit alkohol. Mådde såklart balle och det gör jag fortfarande. Igår var första och sista gången jag drack alkohol. Det går helt enkelt inte. Så hela den här dagen har varit åt helvete, ont i huvet, mår illa, jävligt dålig i magen (kul info) och djupt deprimerad.

Men har iallafall varit på solis och sen käkat middag med family för världens bästa pappa fyllde år igår! Nu har jag varit och solat och har nu landat i Isaks soffa och nu tänker jag inte röra mig många meter. Ska se solsidan och sen beck. Önskar bara att Isse var hemma... En av grejerna som gjort att jag varit djupt deprimerad är för att dagen jag länge fruktat är här... Isak börjar sin eftermiddagsvecka och nu när jag jobbar kommer vi ALDRIG ses. Han är inte hemma förrän 11 på kvällen och då måste jag sova. Fyfan vad ledsen jag är för det. Jag tror jag har präglats i Isak. Ni twilight-fans vet vad det betyder så jag skippar att skriva något om det för då kanske jag skrämmer bort honom.

 
Två bilder från igår, som jag snott från signes och rebeccas instagram!! fina tjejer allihop ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback