ida sjöstedt for nellydotcom

 
Igår eller när fan det nu var såg jag att nelly fått in en kollektion av ida sjöstedt. Hade ingen aning om att hon varit med nelly och härjat. Ida sjöstedt är en av dom få svenska designers som lyckats, hon gör ju helt förbannat fantastiska klänningar ibland och jag tror jag ska gifta mig i en av hennes klänningar. Gud vad jag har börjat prata om mitt bröllop här på bloggen. Det är inte så aktuellt kan jag säga nu ifall jag har fått er att tro det.

Iallafall så var ju hennes klänningar för nelly väldigt fina dom med men inte så extremt. Och frågan är ju när man skulle kunna ha en sån där.... det är ju typ bara på bröllop. Eller den sexiga jumpsuiten i spets kan jag ha nån kväll när jag är med isak och inte ha nåt under. Okej skoja nu gick jag för långt hihi. Jag skojade bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback