husalf

 
Jag idag på stan, ser ut som husalfen Dobby utan ögonsmink

Gick bra på staden och fick med mig nödvändigheterna till kvällen. Det enda som inte var så kul var att prova bhar, jag insåg att jag inte har några tissar längre. Men nu när jag har ett jobb ska jag försöka spara pengar. Inte för att flytta hemifrån eller så nej nej, bara så jag kan köpa nya tissar.

På hemvägen var jag en snäll flickvän och köpte miniskrov till isse på drive-in hihi. Sen har jag sminkat mig för att bli lite finare inför kvällen. Isse for för ett tag sedan så nu är jag totally alone again... Men snart ska jag iväg på personalfest. Riktigt bra med personalfest efter en vecka hehe!!

Jaja nu ska jag göra mig i ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback