hello kitty

 
Just nu skulle jag vara glad om jag var på stadsfesten, hade en hellokittyballong, de var sommar och jag hade shorts.

Alora hur mår ni?? jag mår inte så bra jag är trött. Imorse ville jag verkligen inte lämna min fina som låg kvar och sov... men jag hade inget val. Så sen har jag varit och jobbat 8 - 16.30. Sen for jag hem och åt och fick en frys-attack SOM VANLIGT. Slutade seriöst aldrig frysa så tillslut gav jag upp och tog mig en dusch i ca 80 grader i 80 minuter. Så nu är jag normaltempererad.

Är jävligt trött MEN borde he mig ut på promenad. Fast det känns inte lockande.... är kallt, mörkt och jag är trött. Skulle vilja kramas med isse men han är på jobb.... åhh fuck life!!!!

Kommentarer
Postat av: läsare

Var jobbar du? :)

Svar: xzakt=)
Sandra

2012-11-19 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback