HELG

Idag har dagen på arbetet gått jävulskt fort, så skönt!!!!! När jag slutade hämtade mamma mig och vi for på Solbacken. Kom hem för ett tag sedan och har ätit en jävligt god middag. Nu ligger jag under min värmefilt, funderar på att röra mig härifrån men det känns inte så lockande. Fan det här med värmefilt kanske inte var så bra för mig, jag har blivit beroende. Vart jag än är tänker jag på min värmefilt & när jag ligger under den vill jag aldrig ta mig därifrån. Fast även om jag vill så kan jag inte!!! Det är som min egen värmande puppa och jag älskar den så mycket.

Men nu MÅSTE jag röra på mig. Det är fredagkväll och jag har inte något speciellt planerat och jag älskar det. Jag har blivit så mogen som lagt festandet på hyllan. Istället vill jag bara baka och mysa med kille och vänner. Det är det jag vill göra ikväll. Längtar så efter Isse, vi har inte setts på två dagar.... och nu har jag längtat till helgen då min plan var att vara blodigel på honom (som vanligt). Men nej nu har han nytt jobb och ska jobba i helgen:'( Vi jobbar ALLTID olika och det suger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback