helg

HEJ!! Har jobbat, såklart. Jag är helt jävla slut efter den här veckan.. fattar inte hur man ska orka leva ett liv vanligt liv där man jobbar 8-halv 5, fem dagar i veckan?? Efter en vecka funderar jag på att bli gravid så man iallafall kan få vara mammaledig ett tag.

Direkt jag sluta for jag iallafall på stan såklart, för att hitta något till helgens partaj. Det gick sådär, jag återkommer vid senare tillfälle med outfits. 

Nu har jag just landat hos isak och har det egentligen jävligt stressat. Måste fixa mig och äta middag. Men är inte ett dugg hungrig och då är det svårt som fan att veta vad man ska äta. Jajaj ag måste röra mig iallafall tjo och hej

Lets go fucking mental. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback