glittertigerlinne & läderkjol

 
Såhär ser jag ut i nuläget, glitterlinne med tiger och en lädrig kjol. Det känns som jag ska på halloweenparty fast egentligen ska jag fika med tjejerna.

Idag klev jag upp 0700 och har uträttat en del ärenden men har ändå inte hunnit slappa en sekund typ. Jag vet inte riktigt vad jag gjort som tagit sån tid?? Typ tvättat hår och samtidigt sett ett program om pedofiler på halloween. En sak är säker och det är att jag inte vill bli pedofil i mitt nästa liv... så ska börja tänka lite mer på karman.

Jajajaja nu ska jag som sagt iväg till waynes för att fika med mina flickvänner. Vi ska ta avsked av vår ängel Cornelia som ger sig ut på äventyr i ett annat land!! Ojoj tjejen ♥ Så vi hörs sen alora

Kommentarer
Postat av: Calle Engström

Ser bra ut! :)

2014-01-29 @ 21:29:02
URL: http://calleengstrom.colin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback